Δουλειά και παραγωγικότητα: Χρήσιμες συμβουλές

Δουλειά και παραγωγικότητα: Χρήσιμες συμβουλές

6//6/2015                                                           09:30

 

Δουλεύετε συνέχεια και πάλι δεν καταφέρνετε να κάνετε όλα όσα πρέπει κάθε μέρα, ενώ βλέπετε άλλους να τα καταφέρνουν καλύτερα; Χρειάζεται καλύτερη στρατηγική αλλά και προγραμματισμός. Ακολουθήστε τους παρακάτω τρόπους για να είστε πιο παραγωγικοί, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε επιπλέον δουλειά.

1. Αφιερώστε χρόνο για να σκεφτείτε τη δουλειά που πρέπει να κάνετε
Αργά το πρωί είναι η τέλεια ώρα για να κάνετε τις δουλειές που θεωρείτε πιο δύσκολες, αφού εκείνη την ώρα η διάθεσή σας είναι σε καλό επίπεδο και δεν είστε κουρασμένοι. Κρύψτε το κινητό σας τηλέφωνο, κλείστε όλα τα άχρηστα «παράθυρα» που έχετε ανοίξει στον υπολογιστή σας και ξεκινήστε τη δουλειά, χωρίς περισπασμούς.

2. Κάντε μικρά διαλείμματα μέσα στην ημέρα
Έρευνα έδειξε ότι όσοι είναι πολύ παραγωγικοί κάνουν τουλάχιστον 17 λεπτά διάλειμμα για κάθε 52 λεπτά δουλειάς που κάνουν. Μη φοβηθείτε να κάνετε κάτι ευχάριστο στο διάλειμμά σας, όπως να δείτε ένα αστείο βίντεο ή να φάτε ένα γλυκό. Φάτε ένα ελαφρύ σνακ και πιείτε ένα ποτήρι νερό για να αυξήσετε ακόμα περισσότερο την παραγωγικότητά σας.

3. Το απόγευμα κάντε μια αλλαγή
Η αυτοπειθαρχία και η ικανότητα που έχουμε για να συγκεντρωνόμαστε είναι αντίστοιχη με τη λειτουργία των μυών, οι οποίοι κουράζονται μέσα στην ημέρα. Έτσι, το απόγευμα είναι η ιδανική ώρα για να κάνετε μία αλλαγή στο πρόγραμμά σας, να σηκωθείτε από το γραφείο σας, να κανονίσετε τα ραντεβού σας και να κάνετε μια αλλαγή στη ρουτίνα σας.

4. Μην ξεχνάτε να κάνετε κανονικό διάλειμμα
Τα διαλείμματα αυξάνουν την παραγωγικότητα, οπότε μη φοβηθείτε να κάνετε ένα καλό διάλειμμα μακριά από την δουλειά σας. Το μεσημεριανό φαγητό, ειδικά, αποτελεί την τέλεια ευκαιρία για να απομακρυνθείτε από την οθόνη του υπολογιστή σας.

5. Κάντε πρόγραμμα
Το μυστικό που κρύβουν οι λίστες με τις υποχρεώσεις που πρέπει να ολοκληρώσετε μέσα στην ημέρα είναι ότι ενημερώνετε τον εγκέφαλό σας για το πότε θα πρέπει να κάνει μία δουλειά. Ο προγραμματισμός μπορεί να κάνει τεράστια διαφορά στη συγκέντρωσή σας, επειδή γνωρίζοντας ότι κάτι είναι στη λίστα σας αυξάνετε τις πιθανότητες να το ολοκληρώσετε κιόλας.

6. Φάτε με την οικογένειά σας
Έρευνες έχουν δείξει ότι ο χρόνος με την οικογένεια και ειδικά γύρω από το οικογενειακό τραπέζι, βοηθά τα παιδιά να μένουν μακριά από τα ναρκωτικά, το αλκοόλ και μειώνουν τις πιθανότητες να παρουσιάσουν κάποια διαταραχή πρόσληψης τροφής ή επικίνδυνη σεξουαλική συμπεριφορά. Επιπλέον, η διαδικασία του φαγητού με την οικογένεια είναι ωφέλιμη και για τους ενήλικες, αφού φέρνει πιο κοντά το ζευγάρι, ειδικά μετά από μία δύσκολη μέρα.

7. Καθιερώστε ένα καλό πρόγραμμα ύπνου
Η ρουτίνα του ύπνου δεν είναι μόνο για τα μικρά παιδιά, αφού μπορεί να ωφελήσει όλες τις ηλικίες. Έχοντας καθιερώσει ένα πρόγραμμα για τις ώρες που πηγαίνετε στο κρεβάτι σας, εκπαιδεύετε τον οργανισμό σας, ώστε να γνωρίζει πότε ακριβώς είναι η ώρα για να κοιμηθεί και να ηρεμήσει. Το υπνοδωμάτιο είναι ιερός χώρος και δεν πρέπει να έχετε δίπλα στο κρεβάτι σας ηλεκτρονικές συσκευές, ο φωτισμός να είναι χαμηλός και η θερμοκρασία, μέση φυσιολογική.

8. Κοιμηθείτε αρκετά
Μπορεί να μην έχετε τον χρόνο να κοιμάστε 6 με 8 ώρες, αλλά ο ύπνος είναι σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας και βοηθά τον οργανισμό να παραμένει υγιής και να είναι πιο παραγωγικός. Κάντε τον ύπνο, προτεραιότητά σας.

 

Πηγή: The Huffington Post Greece

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *