Κορυφαία συμπληρώματα διατροφής

Κορυφαία συμπληρώματα διατροφής

4/4/2015                                                                  12:40

 

Ο David Katz, διευθυντής του Κέντρου Ερευνας και Πρόληψης στο Γέιλ, σου δίνει 6 κορυφαία συμπληρώματα διατροφής στο πιάτο.

Ω-3 Λιπαρά
Σε βοηθούν να περιορίσεις τις φλεγμονές στον εγκέφαλο και το καρδιαγγειακό σου σύστημα. Επίσης, ωφελούν την υγεία σου μακροπρόθεσμα.

Βιταμίνη D
Είναι ιδιαίτερη σημαντική και οι περισσότεροι οργανισμοί έχουν έλλειψη σ’ αυτήν. Οι ευεργετικές της ιδιότητες δεν έχουν διασαφηνιστεί, αλλά ερευνώνται εργαστηριακά.

Πολυβιταμίνες
Τα αποτελέσματα των ερευνών ποικίλλουν, αν και τα οφέλη τους φαίνεται να ξεχωρίζουν.

Προβιοτικά
Συμβάλλουν στην ομαλή πέψη των τροφών και την κινητικότητα του εντέρου. Επίσης, είναι πιθανό να επηρεάζουν θετικά τη λειτουργία του ανοσοποιητικού σου συστήματος.

Συνένζυμο Q-10
Μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους που πάσχουν από καρδιακή ανεπάρκεια κι εκείνους που έχουν υψηλή αρτηριακή πίεση.

Ρεσβερατρόλη
Οι πρόσφατες έρευνες δείχνουν πως το συγκεκριμένο φυσικό συστατικό έχει αντιγηραντική δράση.

 

Πηγή: Men’s Health

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *