Πόσο αλάτι μπορούμε να καταναλώνουμε καθημερινά

Πόσο αλάτι μπορούμε να καταναλώνουμε καθημερινά

17/02/2015                                                                  16:23

 

Το αλάτι έχει πολλάκις κατηγορηθεί, τις τελευταίες δεκαετίες, για τις αρνητικές επιδράσεις του στην υγεία, με κυριότερη φυσικά αυτή της αύξησης της αρτηριακής πίεσης.

Γενικότερα δεν πρέπει να ξεπερνώνται τα 2.300 mg ημερησίως (2,3 γραμμ.), ενώ όσοι πάσχουν από καρδιαγγειακές παθήσεις, άτομα με υπέρταση και μεσήλικες δεν πρέπει να υπερβαίνουν τα 1.500 mg.

Οι διαιτολόγοι και οι διατροφολόγοι επισημαίνουν ότι θα πρέπει να προσέχουμε και για το κρυμμένο αλάτι που βρίσκεται σε ορισμένα τρόφιμα, ακόμα και σε αυτά που δεν θεωρούνται παραδοσιακά αλμυρά

O Γρηγόρης Ρίσβας, διαιτολόγος-διατροφολόγος  συμβουλεύει: «Παράλληλα, με τον περιορισμό του αλατιού στη διατροφή σου, θα πρέπει να αυξήσεις και την πρόσληψη καλίου, ένα συστατικό το οποίο δρα ανταγωνιστικά με το νάτριο και βοηθά έτσι στη διατήρηση υγιούς αρτηριακής πίεσης. Θα πρέπει λοιπόν να φροντίσεις να λαμβάνεις αρκετό κάλιο από τροφές, όπως φρούτα και λαχανικά (κυρίως πατάτες και μπανάνες), γαλακτοκομικά προϊόντα και όσπρια, καθώς και μέσω ειδικών τροφίμων, εμπλουτισμένων με κάλιο, που κυκλοφορούν πλέον στην αγορά».

 

Πηγή: Men’s Health

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *