Η καθημερινή κατανάλωση δημητριακών σχετίζεται με τη μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου

Η καθημερινή κατανάλωση δημητριακών σχετίζεται με τη μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου

25/3/2015                                                                     13:28

 

Τα δημητριακά καθώς και οι φυτικές ίνες σε συνδυασμό με την υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή, μειώνουν τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο BMC Medicine. Ακόμα μειώνεται ο κίνδυνος για διάφορες χρόνιες παθήσεις, όπως διαβήτη, καρκίνο, καρδιοπάθεια και πνευμονοπάθεια.

Οι ερευνητές της Σχολής Δημόσιας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ, με επικεφαλής τη Λου Τσι, ανέλυσαν στοιχεία που αφορούσαν 367.500 άτομα για μια περίοδο 14 ετών και διαπίστωσαν ότι, η καθημερινή κατανάλωση κατά μέσο όρο 34 γραμμαρίων δημητριακών σχετίζεται με 17% μείωση του κινδύνου πρόωρου θανάτου, σε σχέση με όσους καταναλώνουν 4 γραμμάρια ημερησίως. Είναι αξιοσημείωτο ότι αυτή η συσχέτιση ισχύει άσχετα από την κατάσταση της υγείας, το σωματικό βάρος ή την σωματική άσκηση.

Επίσης, διαπιστώθηκε ότι η καθημερινή κατανάλωση μιας ποσότητας 10 γραμμαρίων φυτικών ινών μειώνε κατά 19% τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία. Η υψηλή κατανάλωση δημητριακών συσχετίστηκε επίσης με μείωση κατά 48% του κινδύνου εμφάνισης διαβήτη και κατά 11% πνευμονοπάθειας. Εξάλλου, η αυξημένη κατανάλωση φυτικών ινών σχετίστηκε με 34% μείωση του κινδύνου εκδήλωσης διαβήτη και 15% μικρότερο καρκίνου.

Οι ερευνητές εξηγούν ότι το βασικό συστατικό που καθιστά ωφέλιμα τα δημητριακά, είναι οι φυτικές ίνες που περιέχουν και οι οποίες έχουν αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση.

 

Πηγή: Health.in.gr

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *