Σωματική άσκηση εναντίον Πάρκινσον

Σωματική άσκηση εναντίον Πάρκινσον

25/11/2014       9:20

Έξι ώρες άσκησης την εβδομάδα, είτε όταν μετακινείται κανείς με τα πόδια ή με ποδήλατο, ή όταν κάνει τις δουλειές του σπιτιού, ασχολείται με την κηπουρική ή πηγαίνει σε γυμναστήριο, μπορεί να αποδειχθούν ιδιαίτερα επωφελείς για τον οργανισμό, ειδικά σε ό,τι αφορά την πρόληψη της εμφάνισης της νόσου του Πάρκινσον.

Ερευνητές από τη Σουηδία βρήκαν, ότι ακόμη και η μέτριας έντασης σωματική δραστηριότητα έχει πολύ σημαντικές, προστατευτικές επιδράσεις στον οργανισμό.

Μάλιστα, όπως αναφέρουν οι ερευνητές, όσοι ασκούνται έξι ώρες την εβδομάδα (λιγότερο από μία ώρα την ημέρα) διατρέχουν 43% λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν την ασθένεια.

Η σωματική δραστηριότητα μπορεί να πάρει διάφορες μορφές και δε σημαίνει απαραίτητα, ότι πρέπει κανείς να εγγραφεί σε κάποιο γυμναστήριο. Αντίθετα, ακόμη και το περπάτημα μέχρι την επόμενη στάση του λεωφορείου, ένα άθλημα, η κηπουρική, η βόλτα μαζί με το σκύλο ή το πλύσιμο του αυτοκινήτου, θεωρούνται μέτριας έντασης ασκήσεις.

«Διαπιστώσαμε ότι η μέτριας έντασης καθημερινή σωματική δραστηριότητα σχετίζεται με μειωμένο κίνδυνο εμφάνισης Πάρκινσον» ανέφερε η επικεφαλής ερευνήτρια, Karin Wirdefeldt από το Ινστιτούτο Καρολίνσκα της Στοκχόλμης.

Στην έρευνα, που διήρκεσε 12,6 χρόνια, συμμετείχαν 42.468 άνθρωποι από τη Σουηδία και τα συμπεράσματά της δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο Brain: A Journal of Neurology.

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *