Υπερτροφές που αυξάνουν τη μυϊκή μάζα

Υπερτροφές που αυξάνουν τη μυϊκή μάζα

28/02/2015                                                                     09:35

 

Τα ροφήματα πρωτεΐνης είναι αποτελεσματικά, αλλά ένα από τα βασικά συστατικά της ισορροπημένης διατροφής είναι η ποικιλία. Γι’ αυτό προτιμήστε τροφές που περιέχουν όλη την γκάμα αμινοξέων (βοηθούν στην αύξηση τη μυϊκής μάζας), αλλά κι όλες τις θρεπτικές ουσίες που χρειάζεστε για να τα βγάλετε πέρα με τα μεγάλα βάρη.

«Οι σπόροι σουσαμιού βελτιώνουν την ικανότητα του οργανισμού να χρησιμοποιεί τα αμινοξέα και να παράγει πρωτεΐνη για τη δημιουργία νέων μυών», αναφέρει ο Chris Rosimus, διατροφολόγος. Δοκίμασέ το σε συνταγές stir-fry.

Για να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα χρειάζεται να καταναλώνετε πρωτεΐνη κάθε 3 ώρες. Οι γαρίδες είναι βασική τροφή για εκείνους που γυμνάζονται, ενώ είναι εξίσου νόστιμες και κρύες.(Πηγή: Nutrition and Metabolism)

Το μαλακό τυρί ρικότα είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη ορού γάλακτος και ιδανικό για την αύξηση της μυϊκής σου μάζας. (Πηγή: Πανεπιστήμιο του Μάαστριχτ)

Το σάντουιτς με κοτόπουλο είναι το καλύτερο σνακ πριν από την προπόνηση. «Οι σπόροι σουσαμιού βελτιώνουν την ικανότητα του οργανισμού να χρησιμοποιεί τα αμινοξέα και να παράγει πρωτεΐνη για τη δημιουργία νέων μυών» υποστηρίζει ο Rosimus. (Πηγή: Πανεπιστήμιο του Ουισκόνσιν)

«Σε περίπτωση που προσπαθείτε να χτίσετε μυς, πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση υδατανθράκων κατά 1/5 » αναφέρει ο Rosimus. Αυτή η ποσότητα ισούται με 2 μπολ καστανό ρύζι. Μπορείτε να το συνδυάσετε με ζωικές πρωτεΐνες ή να το ρίξετε σε σαλάτες.

Το τυρί κότατζ έχει υψηλή περιεκτικότητα λευκίνης. Πρόκειται για ένα αμινοξύ, που έχει αποδειχθεί ότι μπορεί να αυξήσει τη δύναμή σας κατά 25% όταν καταναλώνεται σε καθημερινή βάση. (Πηγή: Πανεπιστήμιο του Λιντς)

Τα νιτρικά άλατα που περιέχει το σπανάκι συμβάλλουν στην παραγωγή πρωτεϊνών, οι οποίες αυξάνουν τη σύσπαση των μυών. (Πηγή: The Journal of Physiology)

Τέλος το σκουμπρί αποτελεί την κορυφαία πηγή ω-3 λιπαρών. Αν θες να επιταχύνετε την ανάπτυξη και την αποκατάσταση των μυών μετά από σκληρές προπονήσεις, βάλτε το στη διατροφή σας. Αν δεν το βρίσκετε, καλύτερος αναπληρωματικός είναι η σαρδέλα. (Πηγή: Clinical Science)

 

Πηγή: Men’s Health

Έρρωσο
Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

Έρρωσο

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *