5 συχνές παρεξηγήσεις γύρω τις διατροφικές διαταραχές

5 συχνές παρεξηγήσεις γύρω τις διατροφικές διαταραχές

10/03/2015                                                                           10:35

 

Οι πέντε πιο συνηθισμένοι μύθοι και παρεξηγήσεις γύρω τις διατροφικές διαταραχές που φέρνουν ακόμα σε πιο δύσκολη θέση τους ανθρώπους που βιώνουν μία τέτοια κατάστασh.

1.  Οι διαταραχές πρόσληψης τροφής συμβαίνουν μόνο σε άτομα μικρής ηλικίας:

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε το 2012, υψηλά ποσοστά παρατηρήθηκαν και σε γυναίκες άνω των 50 ετών.

2.   Όλοι όσοι πάσχουν από κάποια διαταραχή πρόσληψης τροφής είναι πολύ αδύνατοι:

Κάποιος που πάσχει από βουλιμία ή συναισθηματική υπερφαγία μπορεί να έχει οποιοδήποτε βάρος, ακόμα και να είναι υπέρβαρος. Δεν μπορεί κάποιος να αναγνωρίσει μία τέτοια διαταραχή μόνο από την εξωτερική εμφάνιση κάποιου.

3.   Η ανορεξία και η βουλιμία είναι οι πιο συχνές διατροφικές διαταραχές

Η πιο συχνή είναι η Διαταραχή Πρόσληψης Τροφής Μη Προσδιοριζόμενη Αλλιώς. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος έχει θέματα σχετικά με τις διατροφικές του συνήθειες και την εικόνα που έχει για το σώμα του, αλλά δεν πληρεί τα κριτήρια για να διαγνωστεί με κάποια από τις διαταραχές πρόσληψης τροφής.

 4.  Οι διαταραχές πρόσληψης τροφής είναι κοινωνική επιλογή

Πρόκειται για τον, ίσως, πιο επιβλαβή μύθο για τους ασθενείς, αφού αυτή η αντίληψη τους εμποδίζει από το να «ανοιχτούν» στην οικογένεια και τους φίλους τους από φόβο ότι θα τους κρίνουν και δεν θα τους καταλάβουν.

5.  Οι διαταραχές πρόσληψης τροφής δημιουργούνται από δυσλειτουργικές οικογένειες

Μπορεί να ακούσετε ότι φταίει η οικογένεια, αλλά στην πραγματικότητα ευθύνονται μία σειρά από παράγοντες, όπως βιολογικοί, κοινωνικοί και εθνικιστικοί, οι οποίοι συμβάλλουν στην εμφάνιση μίας τέτοιας διαταραχής.

 

Πηγή: The Huffington Post Greece

Σχετικά με τον Συγγραφέα
- Το “’Έρρωσο… να είσαι γερός” είναι µια… αστραπή υγείας, περνάει µηνύµατα & πληροφορίες υποσυνείδητα αφού είναι γρήγορο και κατατοπιστικό. Ο τηλεθεατής δεν… προλαβαίνει ούτε να φοβηθεί, ούτε να κουραστεί… απλά και µόνο να ενηµερωθεί.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *